Laden...

TIPS & Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je antwoorden op de door onze klanten meest gestelde vragen

Lees meer

TIPS om je iPhone of een andere Smartphone te Redden bij Waterschade

Heeft je iPhone of een andere smartphone waterschade opgelopen? Het is erg belangrijk om het toestel zo snel mogelijk bij de Reparatie-Store langs te brengen. Verwijder eerst alle accessoires uit het toestel, zoals Sim-kaartjes en micro-SD kaartjes. Ook de screenprotector en het hoesje dienen verwijderd te worden.

Lees meer
Bescherm je Kostbare Telefoon Tegen Valschade

Bescherm je iPhone of Samsung Smartphone met een Screenprotector en Hoesje

Om een gebarsten iPhone scherm of een kapotte smartphone display te voorkomen is het raadzaam om een goede screenprotector te kopen. Deze kan je het beste combineren met een stevige en een beschermende backcover.

Lees meer
Voorkom Kostbare Data Herstel van je Smartphone

Voorkom Kostbare Data Herstel van je Telefoon of Laptop

Maak regelmatig een backup van je belangrijke bestanden zoals foto’s, video’s en andere documenten. De beste manier om een kopie van je persoonlijke bestanden te bewaren is om deze te kopieren naar een externe harde schijf of een USB-stick.

Lees meer

Veelgestelde Vragen

Hoe lang duurt mijn reparatie?

Dit is afhankelijk van het soort reparatie en het defect aan je toestel. De meeste smartphone en iPhone reparaties zijn binnen een uurtje klaar. Waterschade reparaties duren vaak tenminste een dag. Voor een Tablet en iPad trekken wij minstens een dag uit. Bij laptops en computers duurt een reparatie vaak meerdere dagen, afhankelijk van het defect.

Is het nodig om een afspraak te maken voor een reparatie?

Voor de meeste smartphone en iPhone reparaties is het niet nodig om een afspraak te maken. Uiteraard hangt dit ook af van soort reparatie. Soms moet er een onderdeel zoals een laptop LCD of een tablet scherm wel besteld worden. In dat geval is het handig om een afspraak te maken of een aanbetaling te doen.

Hoeveel gaat de reparatie mij kosten?

Voor een reparatie gaan wij je altijd de beste vaste prijs aanbieden. Voor de reparaties zoals een scherm of accu vervangen hebben wij vaste prijzen. Daarom weet je van tevoren wat de reparatie je gaat kosten. Wanneer je telefoon, tablet of een laptop bijvoorbeeld niet aan gaat, moet er eerst een diagnose door ons verricht worden. Een reparatie diagnose is bij ons helemaal GRATIS.

Kunnen jullie gebarsten/ kapotte schermen vervangen?

Absoluut, wij repareren en vervangen schermen van telefoons, iPhones, tablets, iPads, laptops en zelfs van iMacs. Neem contact met ons op, aangezien wij de meeste schermen/ displays op voorraad hebben en deze dus nog dezelfde dag vervangen kunnen worden! Is een display eventueel niet voorradig? Dan bestellen wij het en is het doorgaans de volgende dag bij ons binnen.

Krijg ik Garantie op mijn reparatie? Zo ja, hoe lang?

Op alle reparaties geven wij 3 maanden garantie. De garantie vervalt, wanneer het defect ontstaan is door verkeerd gebruik en/ of van eigen toedoen. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie hierover.

Raak ik data kwijt als het scherm van mijn toestel wordt vervangen?

Wanneer het scherm van je toestel wordt vervangen raak je jouw data zoals foto’s, video’s en andere bestanden niet kwijt.

Het scherm van mijn telefoon is kapot en ik wil mijn foto's terughalen. Kan dat?

Meestal is het wel mogelijk om een back-up te maken, wanneer het scherm van je Android smartphone of een iPhone kapot is. Hiervoor hebben wij een USB-stick nodig. Deze kan je zelf aan ons geven of een nieuwe bij ons kopen. De USB-stick moet dan minstens even groot zijn als het intern geheugen van je toestel.
Voorbeeld: Je iPhone of een Samsung Galaxy smartphone heeft 32GB geheugen. In dat geval hebben wij een USB-stick nodig van minstens 32GB om vervolgens een backup van je telefoon te maken.

Ik weet mijn iCloud en mijn Apple ID niet meer. Kunnen jullie er iets mee?

Weet je de iCloud of Apple ID van je iPhone of je iPad niet meer? In dit geval kan je het beste eerst contact opnemen met Apple Support. Als dit niet geholpen heeft kan je het toestel ook bij ons in de winkel langs brengen. Je krijgt dan een bepaald bedrag voor je iPhone of iPad en gebruiken wij deze voor onderdelen. Zie op onze Blog hoe dat moet.

Ik weet mijn Google Account niet meer op Android Smartphone. Wat nu?

Vaak is het wel mogelijk om een Google account op je Android smartphone te herstellen. Breng je telefoon langs of bel ons voor de prijsindicatie. Houd er wel rekening mee dat het resetten van je Google account 2 a 3 werkdagen kan gaan duren.

Mijn Laptop of Computer is defect. Kunnen jullie alle data terughalen?

Meestal kunnen wij de data op een kapotte laptop of een computer wel terughalen. We maken dan een volledige backup van je harde schijf en krijg je een nieuwe harde schijf mee. Lees onze Blog eens door. Misschien vind je daar wel handige tips en advies hierover.

Maken jullie ook reparatie offerte/ prijsopgave voor de verzekering?

Ja. Als je een telefoonverzekering hebt en je toestel gaat stuk, dan heb je een reparatie prijsopgave nodig. In dat geval kan je bij ons in de winkel langskomen. Onze monteurs voeren eerst een reparatie diagnose uit. Uit deze diagnose zal meestal blijken wat de reparatie kosten zullen zijn. Ook hebben wij een aankoopbewijs van de apparaat nodig of een ander eigendomsbewijs. Het is namelijk erg belangrijk dat het te repareren toestel op de naam van de verzekeringnemer staat. Het maken van de reparatie offerte/ prijsopgave kost 35 Euro. Dit bedrag wordt in mindering gebracht wanneer het toestel door ons gerepareerd wordt.

Hoe zit het met mijn privacy op deze website?

Jouw privacy is voor Reparatie-Store.nl van groot belang. Daarom houden wij ons dan ook aan de privacywet. Daardoor zijn je gegevens bij ons veilig.

Afspraak Maken

[contact-form-7 id="707" title="Order Form"]

Maak een Afspraak

[contact-form-7 id="1242" title="Appointment Form"]